Quanza is sterk vertegenwoordigd in de ISP-sector, maar ontwerpt, integreert en beheert netwerken, private en public cloudomgevingen voor iedere organisatie waarvoor de customer experience van zijn services van strategisch belang is. Onze typische klant is eigenaar van een “top notch” ICT-infrastructuur, die opvalt met hoge snelheid, lage latency en hoge betrouwbaarheid en beschikbaarheid.
Specialisme
Quanza is gespecialiseerd in Managed Services op missiekritische netwerken. Onze klanten vertrouwen de zorg en verantwoordelijkheid hiervoor aan ons toe, zodat zij zich kunnen richten op hun core business.
Onze Managed Services worden verzorgd vanuit ons 24×7 bemande Network Operations Center in Amsterdam. We voorkomen verstoringen proactief, voeren wanneer gewenst aanpassingen door.
Daarnaast liften klanten mee op de voortdurende innovatie vanuit Quanza, zodat changes snel en efficient worden opgevolgd en de infrastructuur stabiel blijft, altijd beschikbaar is en zo optimaal mogelijk presteert.
Naast SURFnet en AMS-IX hebben een aantal DHPA-deelnemers hun 24×7 NOC dienstverlening uitbesteed aan Quanza.
Quanza zorgt ervoor dat netwerken en IT infrastructuur die ertoe doen, het ook altijd doen.