• Home
  • Nieuws
  • Score Telecom en Utica gaan vanaf 2019 samen verder als Score Utica

Score Telecom en Utica gaan vanaf 2019 samen verder als Score Utica

Vanaf 1 januari 2019 gaan DHPA deelnemer Utica en Score Telecom als één bedrijf verder onder de naam Score Utica. Met deze bundeling van krachten ontstaat een nieuwe cloudserviceprovider met een volledig aanbod aan ICT-oplossingen en telecom clouddiensten, waaronder IT-security, internetverbindingen, werkplekken en servers in de cloud en cloudtelefonie. Door deze fusie heeft Score Utica per 2019 meer dan 2.500 klanten en een omzet van boven de 25 miljoen op jaarbasis. Het bedrijf telt ruim 70 medewerkers, die werken vanuit de vestigingen in Breukelen, Vianen, Den Bosch, Aalsmeer en Apeldoorn.

Score Telecom is een Excellence Business Partner van KPN, met als focus de cloudoplossing KPN ÉÉN. Daarmee integreert Score Telecom vaste en mobiele telefonie, internetverbindingen en de cloudwerkplek voor klanten door heel Nederland. Score Telecom heeft ruime kennis en ervaring, garandeert een storingsvrije service en hecht grote waarde aan een nauwe samenwerking met de klant. Dat zorgt voor een klantloyaliteit die ver boven het landelijk gemiddelde ligt.

Completer aanbod, hogere kwaliteit en meer service bij Score Utica

“Met deze fusie zetten we in op een bredere dienstverlening. We willen geen kosten besparen, maar juist inzetten op meer kwaliteit, security en service voor onze klanten”, zegt Utica-directeur Richard Bronzwaer. “Dankzij deze fusie kunnen we de service voor en samenwerking met onze klanten uitbreiden. Zij merken dus straks echt het verschil: we bieden een completer aanbod aan clouddiensten en een betere service. Zo zijn onze klanten verzekerd van een zorgeloze cloudoplossing op maat. Bovendien zijn we met vijf vestigingen altijd in de buurt. Dit jaar realiseerden zowel Utica als Score Telecom een groei van 30 procent en de verwachting is dat die groei door de fusie verder toeneemt.”

“Onze focus blijft liggen op de medium en large enterprises in Nederland”, benadrukt Score Telecom-directeur Nils Vermeulen. “Met meer dan 2.500 klanten in dit segment snappen we als geen ander de ICT-behoeften van deze mkb-plusbedrijven. Aan deze behoeften koppelen wij de beste diensten en service, waarbij onze kracht ligt in flexibiliteit en maatwerk. Onze bedrijfsvoering is volledig gericht op de wensen van onze klanten en we willen 100% beschikbaarheid van diensten garanderen. Daarom hebben we alles zelf in huis: van technisch consultant tot 24/7 support. We willen ICT en telecom makkelijk maken voor onze klanten.”

Delen:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Gerelateerde artikelen:

Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief!

ISPConnect en DHPA zijn nu Dutch Cloud Community

We zijn sinds januari 2021 gefuseerd tot de Dutch Cloud Community.

De fusie van ISPConnect en DHPA heeft plaatsgevonden om als nieuwe branchevereniging de belangen te behartigen voor de Nederlandse cloud-, hosting- en internetsector.

Al onze informatie vind je vanaf nu op dutchcloudcommunity.nl